tirsdag den 15. maj 2012

MacBook

Jeg har endelig fået min macbook pro!!! Og det er også grunden til at jeg ikke har fået lavet et indlœg om Prom. Fordi alle mine billeder er på min bœrbare, og jeg har ikke fået overført alle mine billeder endnu, da jeg har ret travlt med lektier og softball lige nu. Vores lœrere synes åbenbart det er meget sjovt at bombardere os med lektier lige inden skolen slutter. Men jeg håber jeg kan få det gjort her i weekenden. Det er i hvert fald mit mål, ellers lover jeg at jeg nok skal gøre det når skolen slutter på onsdag i nœste uge. Når men jeg ville bare lige fortœlle at der nok skal komme et indlœg om prom meget snart!! Og måske kommer der også et indlœg efter det før turen går hjem mod gode gamle Danmark.
Og til jer som ikke ved det, så har jeg fået min flybillet og det hele. Jeg rejser hjem d. 11. Juni og kommer hjem d. 12. Juni kl 7:35 dansk tid. Så ja jeg kommer hjem tidligt om morgnen. 

Når men det var bare lige det, så i vidste hvad der foregik eller hvad man nu siger.

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar